Job 19 van 32


Report this listing

Solliciteren



Administratief Assistente


Functie

Deze firma in Braine L'Alleud is een KMO dat actief is binnen de farmaceutische sector. Je komt terecht in een team van 3 personen waar eerlijkheid en teamspirit hoog in het vaandel worden gedragen.


Jobomschrijving

Als administratief assistente fungeer je als belangrijke schakel tussen klant en leverancier. Je zorgt ervoor dat de vragen van klant - en leveranciers behandeld worden en je zoekt proactief naar oplossingen. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor de vragen en issues met de wisselstukken.
  • Je bereidt en kijkt de klantdossiers na.
  • Je verzamelt en verwerkt alle gegevens in Winbooks.
  • Je koppelt gegevens door naar klanten en leveranciers waarbij je ook de mails indien nodig vertaalt.
  • Je helpt de klanten en leveranciers telefonisch verder indien nodig. (10% telefonisch, 90% per mail.)

Jouw profiel

.

Aanbod

  • Je komt terecht in een KMO die intussen al meer dan 30jaar een vaste waarde is binnen de farmaceutische sector.
  • Deze onderneming biedt de flexibiliteit waar je kan kiezen om halftijds te starten en vervolgens over te gaan naar een 4/5de, of gewoonweg op halftijdse basis te blijven werken.
  • Wens je voltijds te werken? Ook dit is bespreekbaar! Noteer wel dat je tijdens de opleidingsperiode halftijds zal werken.
  • In deze functie wordt een marktconform loon aangeboden met extralegale voordelen zoals maaltijd - en ecocheques en een 13de maand.
  • In deze onderneming is er ruimte voor vrijheid, openheid en transparantie.
  • Je krijgt onmiddellijk een vast contract toegekend.
  • Het bedrijf sluit twee weken in augustus en ook tussen Kerst - en Nieuwjaar ben je thuis!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht